FAQ

Otázky a odpovědi na často hledané dotazy

Realizace požadavků zákazníků
Které požadavky bývají zpoplatněné?
  • Požadavky na novou funkcionalitu u které zákazník požaduje garanci termínu zhotovení
  • Některé servisní práce jako například obnovu databáze pro potřeby obnovení historických dat
  • Výrobu a úpravy tiskopisů

 Více informací zde.

Je možné získat exkluzivní funkcionality?

Obecně neposkytujeme možnost vyvíjet exkluzivní funkcionality pro specifické klienty. Přesto existují možnosti jak exkluzivní funkcionality získat.

1. V případě E-commerce platformy (eshop) existuje program One2One který garantuje oddělený vývoj řešení pro zákazníka v tomto programu a zároveň vyhradíme vývojáře pro takový projekt. Zde je možné dostat funkcionality dle Vašeho přání

2. SDK – Kit pro vývojáře. Pomocí kitu pro vývojáře můžete vyvíjet vlastní rozšíření stávajícího systému plně pod Vaší kontrolou.

Více informací zde.

Jak často vydáváme nové verze?
  • Nové verze E-commerce (eshop) obvykle vydáváme každé dva týdny.
  • Nové verze Informačního systému obvykle vydáváme každý týden.
  • Nové verze ostatních produktů vydáváme podle potřeby, množství novinek a stavu jejich testování.

Vydávání nových verzí je však vždy závislé na množství novinek a tedy složitosti testování takových verzí. Zároveň však v případě akutního problému umíme vydat i speciální verzi označovanou jako HOT-FIX.

 

Více informací zde.

Dostanu jakoukoliv úpravu kterou požaduji?

Ani při nejlepší vůli není možné do systému integrovat úplně vše co náš zákazník požaduje. Tedy se může stát, že některé požadavky budou zamítnuty. Pokud zákazník trvá na výrobě či integraci požadované funkcionality, lze takovou situaci řešit několika způsoby (v závislosti na místě integrace nebo na produktu). 

V případě E-commerce v rámci programu One2One

V případě informačního systému (Nextis.ERP) v rámci kitu pro vývojáře (Nextis.SDK)

V případě produktu Nextis.Mechanik specifické úpravy dodat nelze. Pouze v rámci námětů které vyhodnotíme jako užitečné pro ostatní uživatele.

V případě správy skladu Nextis.WMS platí stejná pravidla jako pro Nextis.ERP s omezením, že SDK kit není pro tento produkt k dispozici.

 

Více informací zde.